tisdag 5 oktober 2021

 

                        Gammalvänskap





Tjoosan i trosan! 😉O FÖrlåt för alla som läser och fått sen uppdatering, men nu är det så denna tidigare vecka varit hemskt hektiskt och tung. Har haft många möten och mycke försenade deadlines. Har även träffat på gamla vänskap som berättat de inte gått enligt planen för dem när vi converserat ämnet vidare.  Har mycke bollar i luften samtidigt och märkt att mitt liv inte rymmer in med så mycket mera i mitt sinnesfulla bruk. Tror stressen tär på mig o sänker min kapacitet och de ekonomiska varit verkligen som o springa i ekorrhjulet dag in och dag ut. Vet egentligen inte hur man är menad och klara av alla sammhälls restrektioner och anpassa sig efter alla andras behov och begär så tagit mycket tid ensam och haft mycket god mat och mys. 



Har för den delen inte tänkte skjälpa bort tiden men märkt också positiva effekter med och hålla en blogg. För de som nångång tänkt testa så kan jag tipsa varför:


1. Du får jätte bra minnesbild och snabbt retoriskt hjärnbearbetning när skon klämmer


2. Kan finnas tider när inturivt de inspirationstiden flöder aktivt i 4-5 timmar i sträck


3. Rutin-Ritualen-Matkosten är väl rätt normalt och hålla i balans men ändå 


4. Berättade för första gången till min vän att jag utöver mycket yoga- mediation


5. De finns alltid tusen undanflykter för och skylla bort uppgifter som är viktiga, men gör dem medans de färkt i minnet har jag lärt mig så är besväret lättare handskas med än då du gått länge runt och skjut upp dem.



Igår träffade jag även grannen min MIGOS i mitt förra RUMMISLUMMI block där han var intressera vi skulle spela en låt tillsammans. Tänkte de låt som en exellent ide' , men berättade blygsamt om att de finns en speciell typ jag skulle kunna spela låten för. ( Eftersom rap går ej med människor som blygsamt sitter hemma och R&B var mer passande i atmostfären när de kom en tjej förbi jag beundrat en passlig stund)


Fårse om de blir av 👀👀😬😬


Utöver de vanliga går träningen helt stabilt frammåt utan mycket tunga andetag och tvekande. Har även ett mindre skojjigt projekt på gång denhe veckan som lär bli superspännande. Har även hamnat i triangeldrama med 3 vänner jag bonda med i sommar. Naisseurasta on tälläkän ympäryä joka poulella, mutta tärkempi käyttä minun eritysterminologia nyt kun frendit on velkaa meidän jengi on nyt keksinyt pelaa paintboll tämä viikona.



MY, ja isa sanoi kun minä selittin kunnolla että se olin nii Hauska. 



XOXO Making our dream our reality






Inga kommentarer: