onsdag 5 januari 2022

 


                           Dagens - VOl 2



Orsaken jag berättar de här för er är p.g.a mitt förflutna att hitta mig själv med mina biologiska familj i afrika. Har även hört min kongressiva familj med Samson också efter många många många många många debatter och år också valt och göra det !!!!!!!! KÄnslan var högkänslig och total. Och dadde jag älskar de du skriver, men du skall få veta att min MOR och familj beudrar dig. Men Vill tro min mor är lite sinnesjuk egentligen.


Och sa också till POlisen att Mergim aldri gör nånting annat än ruunkar och aldri ringer mig toråts alla hans begär att jag ringer så skall inte fråga mer varför han aldrig talar med oss övverenskom vi.


Fick mig och hata situationen tillbaka mellan svenskfinland mer efter snackat meeeed BECCA LIVE. Och minns inget annat än när jag och hon var på JOels förfest och rest runt i bilen med Kinky och busig KIM. Och vi snackade hela natten om tiderns alla bästa dagar.  Vi var 18 år jag lukas och pätkis, medans tjejerna var 92- . Blev konfronterad mitt under en leksam aakt i fyllan. Och Pätkis Ropar - FAAAAAN DIN DJÄVEL, du har ingen FAR!!! När jag påstod till Becca att de konstiga jag kännde var.... Med medvetet faktum vet jag att han fick den idiologi från snoppen. JÄVLA HORUNGE, SATANS HORUNGE!KOm nu VITTO SATAN PERKL ALDRIG HEM TILL MIG IGEN.Nu när pengarna är ett faktum. De var min PÅLITLIGHET HAR kostat som jag trodd var mer värt en alla pengar jag föreställde man kunnat käna. 10 år senare, VAD HAR DU OCH SÄGA?

Inga kommentarer: