tisdag 4 januari 2022

 


                                Dagens




Hejsan alla läsare och snabba följare som kollar in bloggen, HEELT AMAZEd. Glad över nya layouten vi fick till bloggen. Vet inte men ser ut som den är lite mer piffigare ut.  Blev ingen snabb Keikka till Hki, som jag och min vän William och jag hade tänkt träffas. SKapat mycket rambambula o drama senast gången i Helsingfors så tog tag i mig själv o inte skapa familje kalabalik. Hade småtråkigt i bussen men fick me några Ig brudar till WS, vi pudra näsan allihop och tänkt på livet medans vi tänkte göra de mer tabulagda. FUCK FUCK FUCK, skulle igentligen med efterkloka tankar ha bordat banga skiten ur henne. Men gick helt åt fanders. Fick träningen avgjord från morgonen med 5x rep x 5 bröst och triceps. Fick hälsat på ALPHA som är youngboi kändis i USA i AMERIKANSK FOTBOLL: Jävligt coolt , tänkte jag så tog en TODAYS. De ekonomiska med pengarna varit ett rent helvete!!! Och hatat situationen rätt långt. Träffa pastor o snacka om att hjerpe och marre suger kuk typ massa gånger i polisstation. Eftersom induvidalism sociologin av kapitalism systemet har gått lagom smort men långsamt. Giillar att jag gick med Heissansa som är utbildad socionom och som var samsons ända X-Flickvän. VI köpte present till Nelly. Känslan och utleva hennas fasor och alla helveten i huset när jag bodd med henne i helsingfors var outhärdelig och intill bitzk. Mamma kalla hon jävla fattig fitta. Och jag fo dit för och hälsa på min brorsdotter jag sällan träffar. Sökt mycke jobb undertiderna när jag fumla runt med "Random folks". Och minns i min hämska stress,oro,famlighet att hon saknade min bror mer än något annat när de hade Ekonomiska svårigheter. Och hon sa jag var tråko 2 gånger när de va ett rent helvete och hänga med Sonja,ia och de som fick mig gör tjej hatet och växa mer än underjordens hat.

Inga kommentarer: