tisdag 11 januari 2022

 

                            Hejsan bloggen!




Hejsan! bloggen med korken ovanpå flaskan före groggen.  De varit väldigt tumult om omvälvlande tider när jag vaknade idag. Har haft sömnsvårigheter och sovt jätte dåligt och fastän jag försöker äta hälsosamt och röra på mig. De skickar räkningar från sjukhuset fastän jag vägrade operation och vill mig ha dem betala men saken är att de inte har kela. Till på var vi somsagt och köpt present till nelly så tror inte jag behöver gå dit och ge henne dålig stämmning för mine ekonomiska bekymmer. Verkligen synd att min story gått så långt att min bror inte tar hand om sitt egna barn IRL på hennes födelsedag, utan de använder bara skype med deras Travleblogg.Har haft mycke huvudvärk och ångest de senaste dagarna men orkat kämpa med att springa 4 gånger i veckan ändå.Önksar jag hade fått vara med positiv idag men känslorna är väldigt blandade.




Inga kommentarer: